I månadsskiftet februari / mars 2019 är det dags för oss på Invacare att uppdatera vårt affärssystem. Utifrån erfarenheter av redan genomförda uppdateringar hos andra enheter inom Invacare kan vi se följande tre viktiga informationspunkter.
Dessa tre punkter är:
Fredagen den 1 och måndagen den 4 mars är tillgängligheten till vår kundservice i Spånga begränsad.
För ordrar inkomna vid månadsskiftet februari / mars 2019 blir sannolikt leveranstiden något längre än vanligt.
Dokument såsom ordererkännande, följesedlar och fakturor kommer se lite annorlunda ut framöver.
Vi tackar för er förståelse och ber om ursäkt på förhand för eventuella olägenheter i samband med detta.
En fördjupningskurs med fokus på sittdynor och ryggar
”Vi är glada att kunna bjuda in dig till en fördjupande och uppföljande utbildning med fokus på sittande och positionering för brukare som sitter i Invacare komfort,- allround,- eller...
... eller boka dig kostnadsfritt redan idag till årets hjälpmedelsdag!
Som vanligt är det en halvdag för er, våra kunder och partners, att inspireras av våra fantastiska talare. Samtidigt som du får en del matnyttigt kring våra...