I månadsskiftet februari / mars 2019 är det dags för oss på Invacare att uppdatera vårt affärssystem. Utifrån erfarenheter av redan genomförda uppdateringar hos andra enheter inom Invacare kan vi se följande tre viktiga informationspunkter.
Dessa tre punkter är:
Fredagen den 1 och måndagen den 4 mars är tillgängligheten till vår kundservice i Spånga begränsad.
För ordrar inkomna vid månadsskiftet februari / mars 2019 blir sannolikt leveranstiden något längre än vanligt.
Dokument såsom ordererkännande, följesedlar och fakturor kommer se lite annorlunda ut framöver.
Vi tackar för er förståelse och ber om ursäkt på förhand för eventuella olägenheter i samband med detta.
Jag älskar att segla och vara ute i skärgården. När jag var ung lånade vi morfars båt och åkte runt i skärgården hela sommarlovet. Nu delar vi en segelbåt med en annan familj. Problemet med en vanlig segelbåt är att den är i princip den...
Per Sandahl går i välförtjänt pension och lämnar sitt uppdrag till två nya kollegor, Micael Ringblom (försäljning) och Calle Nygren-Bonnier (kundservice/teknisk service).
Per har arbetat inom produktområdet sängar, madrasser och lyftar i nästan 25...
- Det känns väldigt roligt att vara tillbaka på Invacare. Efter nästan nio år som egenföretagare ser jag fram emot att åter ta ansvar för kundservice – ett område jag verkligen brinner för – och även att få utveckla vårt...