Våra utleveranser från vår Svenska fabrik i Diö kommer drabbas av viss försening, detta kommer gälla vissa storlekar av Viciar dynor. Preliminärt berör detta leveranser under mars månad.
På grund av stor orderingång i Europa samt produktionstekniskpåverkan, kan dessa leveransstörningar i första hand komma att gälla vissa angivna storlekar/art, nr.
För att veta mer exakt ber vi dig kontakta din närmaste distriktsansvarige säljare, se listan här
Du ska även i dagarna har fått ett personligt mail från din säljare men om inte är du varmt välkommen att återkomma till oss.
Vi ber om ursäkt för detta och hoppas på er förståelse.
Med vänlig hälsning:
Invacare AB
Johan Eriksson
Försäljningschef
070-521 12 74
Jag älskar att segla och vara ute i skärgården. När jag var ung lånade vi morfars båt och åkte runt i skärgården hela sommarlovet. Nu delar vi en segelbåt med en annan familj. Problemet med en vanlig segelbåt är att den är i princip den...
Per Sandahl går i välförtjänt pension och lämnar sitt uppdrag till två nya kollegor, Micael Ringblom (försäljning) och Calle Nygren-Bonnier (kundservice/teknisk service).
Per har arbetat inom produktområdet sängar, madrasser och lyftar i nästan 25...
- Det känns väldigt roligt att vara tillbaka på Invacare. Efter nästan nio år som egenföretagare ser jag fram emot att åter ta ansvar för kundservice – ett område jag verkligen brinner för – och även att få utveckla vårt...